SEURAKUNTA ONNITTELEE

Haluamme olla läsnä myös seurakuntalaistemme juhlahetkissä. Eletty elämä on rikkautta moninaisine vivahteineen, siksi myös juhlan aihe.

70, 75 ja 80 täyttävät

syntymäpäiväjuhla

Kutsumme juhlaan kaikki vuoden aikana 70, 75 ja 80 vuotta täyttävät läheisensä kanssa.

Järjestämme juhlat sekä Hartolassa että Sysmässä 8.10.2023. Kutsu juhlaan lähetetään lähempänä ajankohtaa.

Mikäli toivotte seurakunnan työntekijän vierailua, olkaa hyvä ja ottakaa yhteyttä kirkkoherranvirastoon.

85, 90 ja 90+ täyttävät

Kaikille 85, 90 ja 90+ vuosia täyttäville lähetämme onnittelukortin.

Papit ja diakoniatyöntekijät tulevat myös mielellään henkilökohtaisesti onnittelemaan Teitä syntymäpäivänne aikoihin, jos tahdotte.

Syntymäpäivävierailut

Mikäli toivotte vierailua, olkaa hyvä ja ottakaa yhteyttä kirkkoherranvirastoon viimeistään edellisellä viikolla.

Teemme vierailuja pääsääntöisesti arkipäivisin, ja pyrimme mahdollisuuksien mukaan huomioimaan toiveenne.

Kuvassa onnittelukortti ja koriste-esine