SINUA TARVITAAN!

Seurakunta koostuu erilaisista ihmisistä ja jokaisella meistä on omat lahjamme ja taitomme. Toivomme, että löydät seurakunnasta oman paikkasi, sillä ilman sinua jotain arvokasta jää puuttumaan. Sinä olet meille tärkeä!

Olemme iloisia, kun osallistut toimintaan, paikan päällä tai verkon välityksellä. Tahdomme kuulla sinun kokemuksiasi ja näkemyksiäsi - voit osallistua keskusteluihin myös somessa, ottaa yhteyttä suoraan työntekijöihin tai antaa palautetta.

Otamme mielellämme vastaan toiveita ja ideoita toiminnasta ja myös tekijöitä. Haluaisitko kenties aloittaa keskusteluryhmän, raamattupiirin tai jotakin ihan muuta?

Moneen toimintaan tarvitaan tekijöitä lisää - työntekijöiden ja muiden vapaaehtoisten rinnalle. Olisiko sinulla aikaa ja innostusta tulla mukaan?

Seurakunnan diakonian ja lähetystyön kautta autamme lähimmäisiämme lähellä ja kaukana. Voit osallistua keräyksiin, laittaa rahaa kolehtiin tai tuoda itsellesi tarpeetonta, ehjää ja hyvää tavaraa lahjoitettavaksi tarvitseville.

Eikä sovi unohtaa esirukouksen merkitystä tai arkienkelinä toimimista!

Ollaan yhteydessä!