Tule vapaaehtoiseksi!

Meijän kirkko kutsuu sinua mukaan toimijaksi eri tehtäviin.

Haluaisitko palvella meijän kirkossa omilla taidoillasi? Onko sinulla jokin idea, jota voisit olla toteuttamassa? Meijän kirkko ja seurakunta rakentuvat meistä jokaisesta!

Mikäli vapaaehtoistoiminta Meijän kirkossa kiinnostaa, voit täyttää ja lähettää lomakkeen tästä tai ottaa yhteyttä suoraan työntekijöihin. Lomakkeen täyttäminen ei sido sinua mihinkään ja vapaaehtoistoiminnassa saat itse määritellä, mihin ja miten usein olet käytettävissä. Tule vaikka kerran johonkin mukaan - ehkä innostut lisää!

Meijän kirkko -tapahtumatiimi

kaikille avoin erilaisen toiminnan suunnittelu- ja toteutustiimi

Kokoonnumme Hartolan srk-talolla muutaman kerran vuodessa. Kysy lisää Kirsiltä, puh. 050 562 3225 tai kirsi.mannisto(at)evl.fi. Tiimillä on oma whatsapp-ryhmä, johon voit myös liittyä. Tervetuloa mukaan!

Meijän kirkon matkamessu -tiimi

Meijän kirkon matkamessu on pääosin seurakuntalaisten toteuttama iltamessu Hartolan kirkossa.

Matkamessujen vetäjänä toimii seurakuntalainen Ulla. Tule mukaan valmistelemaan seuraavaa matkamessua, joka on 28.4. klo 18.

Suunnittelupalaveri on Hartolan srk-talossa, Kirkkotie 2, torstaina 18.4.2024 klo 17!

Meijän kirkon messuryhmät

Messuryhmät palvelevat sovituissa jumalanpalveluksissa.

Messuryhmistä vastaa Katri-pappi, puh. 050 560 1564.