Olet Tainionvirran seurakunnan kotisivuilla!

Toivomme, että kotisivumme tuntuvat sinusta kotoisilta. Kotisivut ovat kuitenkin vain kylmää tekniikkaa. Sivun kanssa on hankala rupatella. Siksi toivomme myös, että saisimme tutustua sinuun ja jutella kanssasi ihan kasvokkain - varsinkin jos asut seurakuntamme alueella!

Näiltä sivuilta löytyy tietoa toiminnastamme eli kaikesta siitä, mihin sinäkin olet tervetullut mukaan. Jos sinulla on "virallista" asiaa seurakuntaan (kasteita, häitä, hautajaisia, virkatodistuksia, sukuselvityksiä yms. koskevaa), niin asiointi kannattaa aloittaa kirkkoherranvirastosta.

SYYSTERVEHDYS 2021 "Värit"

Syystervehdys on seurakuntamme oma pieni lehtinen, ja se on koottu kaikenikäisiä varten. Syystervehdystä on jaettu paperiversiona, mutta pääset lukemaan sen myös tästä.

Keväällä 2021 teimme Pääsiäislehtisen "Ilo", erityisesti ikäihmisiä ajatellen.

Mielellämme kuulisimme, mitä olet tykännyt lehtisistämme. Palautetta voi laittaa Kirsi Männistölle.